15 Aralık 2014 Pazartesi

Kimsesiz mektuplar2


Sevdiğim;
   Mektuplar alıyorum senden rüyalarımda… Kokunun sindiği onlarca mektup..okuyamıyorum açamıyorum zarfını korkudan.Sabah uyanınca aklımdan çıkmıyor da rüya deyip geçiştiriyorum işte. Cesaret edemiyorum seni aramaya.Rehberimde öylece de duruyor adın.Sıradan bir insanınki gibi.
   Konduramıyorum uzaklığını gönlüme.Hoş yanımdayken de öyle uzaktın bana da mesafeler farklı bir elem koyuyor işte.
  Buraları soracak olursan eğer bir gün; sana bahçemizdeki çiçekleri anlatacağım.Sabahları duyabiliyorum kokularını sadece…Ne garip değil mi?.Hiçbirinin ismini bilmiyorum ama sen sorarsın diye ezberleyeceğim tek tek… Ha bir de annemin yaptığı gül reçelinden bahsedeceğim.Aslında hiçte sevmiyorum biliyor musun? Annem üzülmesin diye yiyorum işte.
   Sonra belki bir kaçta fotoğraf gönderirim sana ,birlikte olduğumuz fotoğrafları duvarlarıma asarım falan.Güzel özlerim seni fazla sıkmam söz veriyorum. Ama kıskanmadan edemem işte.
    Vakit gece yarısı sevdiğim. Ve sana gönderilemeyen bir mektubu daha iliştiriyorum yastığımın kılıfına.Özlüyorum seni… Ve seviyorum gizli gizli.
    Ha unutmadan bu gece de rüyalarıma gel e mi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder