23 Aralık 2014 Salı

SEZEN-İLHAN-YAŞAR

Bugün epey yorgunum sanırım dizinde uyumalıyım
Saçlarımla oynar mısın?
Ellerini tutamadığım her gün daha yorgun giriyorum evime
Seninle yürümediğim için mi bu kadar uzuyor yollar?
Ellerim cebime yakışmıyor sevgilim
Ki bilirsin ellerimi beğenirim
Şemsiye tek kişi için epey geniş,
Ki bilirsin ben şemsiyeden nefret ederim
”Seni kimler aldııı/ Kimler öpüyor seniii/
Dudağında dilinde ellerin izi vaar”
Neden Sezen canımı yakıyor bu kadar
Oysa çocukluğumdan beri dinlerim şarkılarını; daha bu kadar yaş akıtamamıştı gözümden
Bugün çok güzel yağmur yağdı
Şampuanımı değiştirdim farkeden olmadı
Sanırım fırsattan istifade parfümümü de değiştirsem iyi olacak;
Geldiğimde evine siniyordu ya hani; sanırım başka yere de sinememiştim o zamanlarda
İlhan Şeşen sever miydin?
”Ne kaldı geriye zaten; bir sürü boş hatıra
Yaşamak değil ki bu görüntüler var adeta”
Diyordu ya hani
Hatırlamışsındır bu şarkıyı
Nasıl da ezberimde hiç dinlemediğim bu şarkılar
İçine bizi saklamış diye mi
Yorgunum…
Ve geçmeyecek biliyorum;
Benim yastıklarım dinlendirmiyor; göğsünü getir
Benim ceplerim ısıtamıyor ellerimi; ellerini getir
Benim yatağım rahat değil; dizlerini getir
Yaşar dinleyelim mi beraber;
”Hatırlarım hiç gidemem deyişini
Hatırlarım erken ölürüm deyişiniiii
Aldanırıııım,
Aldanırım.
Aldanırııııım ben sana ”
25.Kasım.14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder